- Start
- Placówki
- PRZYCHODNIA OS. LECHA
- PRZYCHODNIA UL. KATOWICKA
- Usługi
- Aktualności
- ABC Pacjenta
- O nas
- RODO
- Kontakt
Pacjenci zadeklarowani do Przychodni mają możliwość składania zamówień na recepty bez osobistej wizyty lekarskiej:
Bez kontaktu z lekarzem można otrzymać wyłącznie recepty na leki stałe, stosowane w chorobach przewlekłych przez pacjentów w stanie stabilnym, odnotowane wcześniej w dokumentacji medycznej.
W przypadku leków zleconych przez lekarza z poradni specjalistycznej lub szpitala należy dostarczyć do Rejestracji „Informację dla lekarza kierującego POZ” - od lekarza specjalisty lub wypis ze szpitala.
Bez kontaktu z lekarzem pacjent nie otrzyma recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe oraz antybiotyki.
Leki mogą zostać wypisane wyłącznie osobom ubezpieczonym, w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ w danym dniu.
Lekarz rodzinny nie może wystawić recepty dla pacjenta podczas jego pobytu w szpitalu bądź innej placówce długoterminowej opieki zdrowotnej.
Pacjent otrzyma e-receptę w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono zamówienie na receptę:
Bez osobistej bądź telefonicznej konsultacji z lekarzem nie realizujemy próśb o zlecenie badań, skierowania, wnioski i zaświadczenia.
UWAGA: Prosimy podać wszystkie potrzebne leki na maksymalnie 3-miesięczną kurację, imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu komórkowego, nazwisko lekarza poz.